Background

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

Giler PTT

Dia yang giler PTT. Disebabkan dia gilerkan PTT, maka belambak la hp PTT yang kecundang ditangannya. Ini adalah diantaranya: 


Ini baru yang terpampar di depan mata. Belum lagi yang dah rosak, dah terbarai dan yang dah berkecai. Adoyai... dah minat dia, biarkan je la. Jangan dia minat benda yang bukan2 sudah la yek. Hehe. Disebabkan hobi dia terjurus ke arah hp PTT nie, maka hp2 lain ibarat tak bermakna di matanya. Termasuklah hp yang menjadi 'kegilaan' ramai orang, iaitu:


Saya? walaupun saya tak terjurus ke arah dunia PTT nie, saya suka melihat keseronokan mereka bermain PTT. Ada sifat persahabatan yang kuat diantara dieorg nie. Good la. It's fun actually, but... i think, better i just melihat kegilaan dia nie je la. Hehe. Ok la! Oh, ya. Lupa la nak bagitau.dia tu sapa. Dia adalah buah ati pengarang jatuh perangkap soulmate saya. Nama gelaran PTT dia adalah Ketapang.

Ketapang, This is for you... I edit gambar handphone2 u kasik baek punya:


-End-

2 comments:

  1. wey.. aku nak satu hp mcm nie... mahal tak. mcm best jerk.

    ReplyDelete
  2. nak ker? minat ker? tak berapa nak mahal la tapi agak susah nak mencari.

    ReplyDelete