Background

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 18, 2012

Blog Ku Berwajah Baru. Yeay!

Kawan saya Hazalina minta tolong saya repair Blognya, http://hazalinayakub.blogspot.com/ Sambil saya me'repair', saya telah google beberapa item la. Bila ternampak background cantik-cantik, saya pun meng'adjust' sekali la blog saya... Hihi. Rupanya banyak juga pilihan yang ada untuk blog stuff ni kan? Antaranya  http://shabbyblogs.com/ , http://deliciousdesignstudio.com/ , http://freecodesource.com/ dan banyak lagi la yang saya jumpa. Tersangat la excited bila tengok benda-benda cantik nie. Apa lagi, terus terajinlah untuk meng make over blog saya sekali. Sekarang blog saya semakin cantik dan pengetahuan saya semakin bertambah!  

Erm... tapi untuk mencantikkan blog nie perlu spend masa yang lama dan kesabaran yang tinggi. Sedang saya masih bujang ni boleh la saya buat macam-macam, nanti bila saya dah ada komitmen agar sukar rasanya kan? Pape pun kita kena pandai membahagikan masa kita, tul tak?

Ok lah, sampai di sini dulu entri saya untuk kali ini. Sebab hari ini saya ada masa untuk diluahkan. Hari ahad pun masih duduk di rumah. Cik abang tak nak bawak saya keluar lah. Busy kot si dia. Akhir kata ingin saya katakan saya sangat happy dengan blog saya sekarang. Nampak kiyut miyut gitu kan? Apa lagi jom! visit http://hazalinayakub.blogspot.com kredit tu Hazalina yek with thanks sebab membuat saya rajin hari ini. (tolong promote gak ni)

1 comment: